piątek, 30 listopada 2012

Zaproszenia Olka na 6 urodziny

Moje kochane dziecko 05.12.2012 obchodzi 6 urodziny. W tym roku po raz pierwszy będą koledzy i koleżanki z przedszkola.
Olek zażyczył sobie zaproszenia z BEN 10-em. Długo myślalam co tu wykombinować i poszły w ruch kredeczki. W internecie znalazłam kolorowanki do wydruku i tak próbowałam kolorować. Kolory ubioru odgórnie narzucone przez Olka - mamuś musi być tak jak w bajce.....
Papiery z Galerii Papieru dopełniły całości.

Czekam na relacje dzieci - bo dziś w przedszkolu rozdawał zaproszenia mój bohater.....

P.S. Wracam już do moich kochanych Magnolii...




 
Pozdrawiam
Scarlet

3 komentarze:

  1. Wyszły super :) Choc jak wygląda ten "prawdziwy" Ben10 to nie mam pojęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu - Każdy chłopak przechodzi te wszystkie bajki po kolei więc z czasem wszystkich się poznaje.

      Usuń
  2. Wypasione te zaproszenia - udanej imprezy!!!

    OdpowiedzUsuń