niedziela, 5 kwietnia 2015

Pierwsza Komunia Święta - zaproszenia...

Sezon komunijny w pełni.....
W tym roku stanęłam przed dużym wyzwaniem, gdyż do stworzenia zaproszeń otrzymałam jako bazę - okleinę naturalną... Wszelkie próby przyklejenia do tektury spełzły na niczym gdyż okleina ma to do siebie że pod wpływem kleju zaczyna pracować a co za tym idzie faluje....

Wpadłam więc na pomysł aby przykleić ją do sklejki. Baza ze sklejki jest ciut większa aby okleina się nie podrywała. Gdy problem bazy znikł mogłam rozpocząć tworzenie zaproszenia. Pozostałe kolory jakie miałam użyć to złoty i biały. I tak powstało zaproszenie, w którym dodatkowo wykorzystałam embossing zarówno na gorąco jak i przy pomocy folderu.
Kosteczki poszły w ruch aby praca wyglądała na przestrzenną. Powstały również do kompletu pudełeczka.

Poniżej możecie obejrzeć efekty mojej pracy. Powiem Wam tylko jedno - mi osobiście bardzo się podobają, mam nadzieję że i Wam przypadną do gustu.













Pozdrawiam
Scarlet




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz