środa, 4 lutego 2015

Parawanik

Miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach on-line prowadzonych przez Anię podczas trwania 3 urodzin Scrap Butiku.
Ania zdradzała nam tajniki stworzenia poręcznego parawanika na zdjęcia.
Stworzyłam dwa albumiki bo tworzy się je niezwykle szybko a efekt jest niesamowity.
Drugi parawanik powstał dla maleńkiej Nikoli, która lada dzień będzie miała swoje 7 urodziny.
Niestety spędzi je w szpitalu gdyż choruje na nowotwór złośliwy neuroblastomę IV stopień.
Więcej o Nikoli możecie poczytać tutaj lub wspomóc w akcji urodzinowej tutaj

Ja postanowiłam zrobić taki albumik aby Nikola podczas pobytu w szpitalu swoich najbliższych miała zawsze ze sobą

Poniżej efekt mojej pracy:
















Zdjęć dużo to fakt ale nikola tak pięknie się prezentuje w tych różach, kropeczkach i brokatach że chciałam uchwycić każdy szczegół.

Parawanik zgłaszam do konkursu poniżej lista produktów ze Scrap Butiku:
- wykrojnik koronka Prima 
- wykrojnik listki Prima 
-  drewienko Hello
- wykrojnik My Favorite Things 

Pozdrawiam
Scarlet








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz