niedziela, 15 lutego 2015

Candy - wyniki

Na początku chce serdecznie podziękować wszystkim, którzy brali udział w Candy zarówno tutaj na blogu jak również na FB

Dziękuję za wszystkie miłe słowa, życzenia, komentarze i całą pozywtyna energię, która otrzymuje od Was każdego dnia......


Ilośc zgłoszeń przeszła moje wszelkie oczekiwania...

Ok, czas na wyniki

Przedstawiam "maszynę" losującą  - mój syn Olek 


Mieszamy, mieszamy.......



Karteczka wylosowana....



Nagroda trafia do:




Gratuluję!!!!!!



Ale to nie koniec. Na blogu trwała dodatkowa zabawa.
I tu chciałabym wyróżnić trzy tak, tak TRZY osóbki, do których trafi nagroda niespodzianka:

Misiowy Zakątek- liczę na relację z akcji na balkonie ;-)
2 tygodnie temu  -  Udostępniony publicznie

Dwudziestego ósmego, przeważnie spotyka mnie coś złego.
Więc żeby ten pech odczarować, postanowiłam szczęścia u Ciebie spróbować.
Jak mi się uda to swój komentarz jako siedemdziesiąty się pojawi.
Siódemka ponoć jest dla mnie szczęśliwa więc może ona to sprawi
Że pech liczby "28" odczaruje
a w dzień zakochanych Twoja ręka mnie wylosuje
O gdyby tylko ta paczuszka do mnie przyleciała
To z radości jak głupia na balkonie bym się wydzierała :)



marta szymanska - wszystko mam nadzieję, że się spełni
1 miesiąc temu  -  Udostępniony publicznie

Tony papieru,
nieschnącego kleju,
słodyczy na biurku,
kota na murku,
milionów przydasi
, weny której nic nie ugasi,
mało smutku, mało łez,
pełni szczęścia jeśli chcesz :)

wszystkiego najlepszego z okazji IMIENINEK :)


  
Malowany Imbryczek  - Wow!!! to dopiero rymowanka
6 dni temu (edytowany)  -  Udostępniony publicznie

O kurczątko! Jakie przydasie są do wygrania!
Same cudeńka do scrapowania!
Ech tak ładnie tu inni rymują,
W pięknych słowach gustują.
A co imbryczek ma począć,
Nie może teraz odpocząć!
Więc mimo kaszlu i gorączki,
Zaraz upichcę dwa pączki,
Jednego zjem sama, a co mi tam,
Drugiego natomiast to Tobie dam.
Ale jakże tu pączka tyle zachować,
Będzie mi ciągle myśli zajmować!
Może więc lepiej ich piec nie będę,
Opuszczę kanapę jak kura grzędę,
By teraz Tobie na Imieniny,
Życzyć pysznej słoniny(!?),
Lecz co jeśli Ty jej nie lubisz?
Może jedynie warzywa chlubisz?
Cóż mi zostaje więc do życzenia,
Jak nie spełnienia Twego marzenia?
I radości, piękności, przyjaciół wiernych,
Stosu monet, tęczy i dni pięknych.
Będę już kończyć swe skromne życzenia,
Twój blog jest w mych miejscach do odwiedzenia :)

PS -na facebooku obserwuję jako Agnieszka Gajewska
Bannerek na blogu dodałam :)


Wszystkie osoby wyróżnione proszę o kontakt
arleta.manuszak@wp.pl


Pozdrawiam
Scarlet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz