niedziela, 18 stycznia 2015

Warsztaty "Laleczki, czyli powrót do dzieciństwa"

W sobotę uczestniczyłam w niezwykłych warsztatach prowadzonych przez Gosię 
Tworzyliśmy prace z wykorzystaniem stempli Prima Marketing Julie Nutting w niezwykłym miejscu w Tarnowie Podgórnym - Klunkierownia 

Małgosi musze podziękować za cudne wartsztaty jak również za trzymanie dla mnie miejsca.
Madzi Olejniczak za odebranie z dworca i przetransportowanie do Tarnowa Podgórnego.
Pozostałym kursantkom za mega atmosferę.

Oto jaka była ekipa:







Moment otwarcia paczuchy - moja mina bezcenna..


Tyle dobroci w środku..


W pełnym skupieniu i co u mnie rzadkość w CISZY wycinałam, wycinałam i wycinałam....


 Jeszcze przed rozpakowaniem...



Madzia - dzięki, której dojechałam na warsztaty. Ogromne buziaki kochana ;-)


Nie mogło zabraknąc fotki z prowadzącą


Gosia buziaki ogromne że trzymałaś dla mnie miejsce... i za wszystkie rady przy tworzeniu laleczki


A oto już moja laleczka stworzona pod czujnym okiem Małgosi








Ufff zdjęć dużo ale i dzień był pełen wrażeń więc nie mogło być inaczej..

Pozdrawiam
Scarlet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz