niedziela, 21 września 2014

Rękodzielnik Szamotulski, SZAGA i ogólnie szalony dzień

W Szamotułach w dniu 31.08.014 przy okazji imprezy Folklory został zorganizowany przez grupę zwariowanych dziewczyn i nie tylko Rękodzielnik Szamotulski.
Zjechało się dużo wystawców-rękodzielników. Dodatkowo wystawiło się kilka sklepów, w których namiętnie buszowałam...

Dodatkowo podczas trwania tej imprezy udało nam się w warunkach polowych spotkać podczas SZAGI 08a/2014. W związku z premierą nowych papierów UHK Gallery Mademoiselle tematem naszego spotkania była oczywiście Mademoiselle.

Towarzystwo mimo nieciekawej pogody dopisało i udało mi się spotkać z wieloma cudownymi osóbkami...
Serdeczne podziękowania dla tych osób dzięki, którym udało mi się dotrzeć tego dnia do Szamotuł
W szczególności Madzi mojej kochanej, która mimo złego samopoczucia pojechała ze mną
Milenie dziękuję za zaproszenie.
Marcin dziękuję za fotki, które upamiętniły ten cudowny dzień.
I wszystkim absolutnie wszystkim, których udało mi się wyściskać tego dnia.

Poniżej fotorelacja oraz moje kartki poczynione podczas spotkania


Przytulasy z Izą z Iz&Red 




Słodziutka fotka z Madzią moją kochaną z My Work Space i ZPT-owni





Stoisko Fifi Rifi - ojj zakupy się udały ;-)



I foteczka z właścicielką sklepu Fifi Rifi



Spotkanie SZAGA obok mnie Madzia i Agata z Bligu



Namiętnie tworzymy....


Ewa z synkiem z Mimowolne Zauroczenia



I uśmiech poproszę....


Linda czyli Groszek (bardzo ucieka przed obiektywem)


Prezentacja prac...


A tu miałam okazję poprzytulać się do najmłodszego z rodzinki Rechul...


Ufff i na koniec moje karteczki poczynione podczas spotkania...





Pozdrawiam
Scarlet

3 komentarze: