piątek, 1 lutego 2013

Fioletowo mi - czyli małe cudeńka dla przedszkola...

Witam.
Dla Przedszkola Miś, do którego uczeszcza mój synek zrobiłam parę cudeniek na bal karnawałowy.
I tak w ferworze pracy i zajmowaniem się chorym Olkiem powstały takie prace.

Jako pierwsze powstały podkładki do Menu w formacie A4.Zrobiłam z wymiennymi kartkami aby posłużyły na dłuższy czas. W roli głównej papiery z Galerii Papieru. Kwiaty wykonane z filtrów do kawy ;-)


Kolorowy zawrót głowy:






Zbliżenie kwiatka:




 
Zainspirowana pracami Agnieszki i jej ukochany fioletem zrobiłam dyplomy w nagrodę dla 5 par biorących udział w konkursie tanecznym:
 
Miały być w pudełkach ale za nic mi tego dnia nie wychodziły więc zrobiłam z opaską z napisanym miejscem zajętym w konkursie


 

Każda z par swoim popisem tanecznym zbierała pieniążki do poniższych pudełek. A wygrała ta para, która zebrała najwięcej pieniążków. Zebrana suma zasiliła budżet przedszkola.







 
Dodatkowo Rada Rodziców, w której też mam przyjemność być zrobiła małą niespodziankę Pani Dyrektor oraz Pani v-ce Dyrektor w postaci dyplomów-podziękowań za 5 bal, który został zorganizowany za ich pośrednictwem. A wszystko to dla naszych kochanych dzieci.
Wielkie buziaki Pani Ulo i Pani Basiu za serce, które dajecie naszym dzieciaczkom ;-)
 


 
 
Uffff mam nadzieję, że nie wykończyłam Was ilością zdjęć ale trochę się
tego nazbierało przy tej okazji ;-)
 
Pozdrawiam
Scarlet
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz