piątek, 23 listopada 2012

Święta, święta coraz bliżej święta......

Święta za pasem a ja pokolorowałam moją świąteczną Magnolię. Wykorzystałam nowy wykrojnik Joy, cudem zakupiony na bazarku... Dziękuję Małgosiu ;-)

W ruch poszły papiery z Galerii Papieru i powstały 3 karteczki w różnych kolorach. Wypróbowałam nowe kredki ale efekt nie jest zadawalający w szczególności w wersji czerwonej.









I na koniec wynik lenistwa - czyli co zrobić ze słoikiem jak nie chce się zejść do piwnicy
 
 
Dziękuję za odwiedziny
Scarlet ;-)

4 komentarze:

  1. widzę nowy wykrojnik w natarciu :)- u mnie też już jest :) - słodziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te karteczki. Kolorowanie to kwestia wprawy :) To kredki wodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wodne, kupione w papierniczy. Nie są złe ale choruje na Mondeluz 72 kolory. Mam tylko 12 szt.

      Usuń