sobota, 17 listopada 2012

Oto jestem!!!

Witam serdecznie wszystkich, dzięki którym zmobilizowałam się i Oto jestem na blogerze.
Dziękuję serdecznie w szczególności Agnieszce Wolnickiej-Pawlik (http://cardmakinghobby.blogspot.com/) Ani Balcewicz (http://anula-handmade.blogspot.com) Magdalenie Komorowskiej (http://scrapbooking-mag349.blogspot.com) i wielu wielu innym osobom.

Dziękuję również mojej kochanej drugiej połówce, która znosi moje zakupy przydasi, nocne przesiadywanie nad papierem i moje rozczulanie się nad każdą przesyłką, która do mnie dociera...

Aguś szczególne dzięki za zarażenie mnie miłością dozgonną do Magnolii. Pokochałam ich kolorowanie i jak tylko czas pozwala stempluje i koloruje.

Moja przygoda z kartkowaniem zaczęła się niepozornie i od czasu zimy, która zasypała nas na jakieś 1,5m. Razem z moim synkiem Olkiem zaczeliśmy robić karteczki na święta, trochę brokatu, kolorowych pisaków, pojedyncze dziurkacze z gwiazdką i choinką i się zaczęło........ Dziś moja kolekcja przydasi się powiększyła ale do dziś pamiętam moment otrzymywania paczek z wymarzonymi dziurkaczami, kwiatkami, stemplami itd które zapełniły mój regał po brzegi... Pierwszy papier z Galerii Papieru... Wspomnień dużo.

Dziękuję również mojej kochanej bratowej-siostrzyczce Jutce, dzięki której w zeszłym roku stałam się posiadaczką Big shota. A potem to już polowałam i marzyłam o kolejnym wykrojniku i folderze do embosingu.

Teraz przyszedł czas aby się podzielić pracami nie tylko na Facebooku czy NK.

Witam zatem serdecznie i mam nadzieję, że dla kogoś będę inspiracją jak dla mnie Wy jesteście.

Pozdrawiam
Scarlet

4 komentarze: